Cum sa crosetezi o floare 3D cu 8 petale

????????????????????????????????????

FLOARE 3D CU 8 PETALE

A venit primavara!
Ce poate fi mai potrivit decat o palarie hand made? Am crosetat si eu o palarie verde pe care am atasat trei flori 3D. Am mai cusut si cativa nasturei in forma de inima (dar asta a fost strict dorinta domnisoarei posesoare).

Florile sunt in relief si dau o nota aparte palariei.

Iata si modul de lucru:
Am folosit bumbac Catania si croseta nr. 3

R1*Lucrati 6 ol si inchidei in inel prin oa;
R2* 1 ol, apoi 15 pm in jurul lantisorului si inchideti prin oa;
R3* 12 ol si 1 pd in al treilea pm din inel, apoi cate 9 ol si 1 pd tot la al doilea pm din inel. Se lucreaza astfel 8 petale, ultima inchizandu-se in al 3-lea ol din pima petala.
R4* (petalele) 1pm, 1 pd mic, 12 pd, 1 pd mic, 1 pm si se inchide cu 1 pm in pm-ul liber din inel (astfel se rasuceste putin petala.

Spor la lucru si la accesorizat palarii!

Lasă un răspuns

