Ciresica

DSC_0299
Desi vremea de afara nu este prea frumoasa, primavara m-a inspirat sa crosetez o palariuta pe care am botezat-o ”Ciresica”. Am realizat-o la fel ca pe caciulita Nescafe si i-am adaugat boruri pe care le-am lucrat astfel:
R1 – 3 ol (considerat pd), apoi cate 1 pd in fiecare pd din randul anterior si cate 2 pd in fiecare spatiu de 2 ol. Se inchide prin oa in al 3-lea ol.
R2 – 3 ol (considerat pd), apoi cate 1 pd in fiecare pd din randul anterior. Se inmulteste la fiecare al 10-lea pd.
R3 – 3 ol (considerat pd), apoi cate 1 pd in fiecare pd din randul anterior. Se inmulteste la fiecare al 11-lea pd.
R4 – 3 ol (considerat pd), apoi cate 1 pd in fiecare pd din randul anterior. Se inmulteste la fiecare al 12-lea pd.
(Daca doresti sa aiba boruri mai mari, inmultesti la urmatorul rand la al 13-lea pd, apoi la al 14-lea….)
R5 – Se lucreaza urmatoarea secventa pana se inconjoara palaria: 1 pm in primul pd, 1pm 3ol 1pm in urmatorul pd…

I-am atasat o panglica si un trndafir roz.

Lasă un răspuns

