Castiga o caciula/sepcuta „Curcubeu”! – concurs

curcubeu

Vesela si colorata, caciula „Curcubeu” (din bumbac 100%) isi cuata stapan(a). Daca esti interesat(a), poti participa la concursul organizat aici pe blog si pe Facebook. (Modelul va fi adaptat marimii castigatorului. De asemenea, daca norocosul este baiat, caciula poate fi transformata in sepcuta🙂 )

Regulament:
* Lasa un comentariu la acest articol si spune daca iti plac sau nu ploile de vara;
* Intra aici pe Facebook si da LIKE si SHARE fotografiei de concurs;
*Perioada de concurs: 24.05.2013 – 16.06.2013

Si… gata!

Castigatorul va fi ales cu random.org

17 gânduri despre “Castiga o caciula/sepcuta „Curcubeu”! – concurs

  1. ce caciulita vesele….. imi place la nebunie sa ma plimb prin ploaie vara, si nu numai. fetita mea a mostenit de la mine aceasta placere. cu cizme sau fara, cu umbrela sau nu, este o senzatie nemaipomenita.😉

  2. Doamne ce frumoasa este caciulita. Ploile de vara…sunt foarte frumoase cand esti in casa si stai cu copii in brate ca se tem de tunete si fulgere si eu tremur in sinea mea ca si mie imi e frica de ele dar…. Foarte frumoasa caciulita. Bravo

  3. Imi plac ploile de vara , cu stropii calduti care cat pe tine , iar mirosul acela de dupa ploaie e magnific…. abia astepti ca sa se faca si un curcubeu magnigic (ca si caciulita) la care sa te uiti si sa-l admiri pana nu se mai vede si dispare….❤

  4. Aceasta caciulita imi aminteste de copilarie si de bunici .Este superba . Iar ploile de vara……………..ce mai ……….. le ador . Imi place sa ma plimb vara prin ploaie . E minunat!

  5. Ploile de vara sunt ca prietenii din adolescenta – vin si trec, dar raman in amintire.
    Sunt mai mult decat indragostita de ploi – vorba fiului meu, pe unele e bine sa le vezi de dincolo de fereastra, dar el e inca mic si nu stie cum e sa te plimbi cu iubirea vietii in ploaie si sa simti ca traiesti cu adevarat!🙂

  6. Caciulita este superba! Cine o va castiga va fi cu siguranta admirat si invidiat in acelasi timp!😉 Ploile de vara le ador, insa imi place la nebunie cand se intampla sa ploua intr-o zi de vineri!🙂 (este ceva legat de o amintire frumoasa din copilarie).

  7. Imi plac ploile de vara, iubesc mirosul de pamant umed si proaspat de dupa ploaie, aerul curat si daca sunt norocoasa in ziua aceea si vad curcubeul, nu-mi mai trebuie nimic pentru a fi fericita. Multumim pentru concurs

Lasă un răspuns

