Cum sa-ti crosetezi un fular

In articolul precedent am vorbit despre baza crosetului care este reprezentata de lantisor. Azi va prezint un ochi de baza in lucrul cu croseta si anume piciorusul scurt (ps) cu ajutorul caruia va puteti croseta un fular.
Tehnica de lucru a piciorusului scurt:
Incepeti prin a introduce croseta in locul indicat.
2
Trageti firul peste croseta si apoi trageti aceasta bucla prin bucla de pe croseta – acum aveti doua bucle pe croseta ca in imaginea urmatoare:
3
Trageti din nou firul peste croseta si il treceti prin ambele bucle deja existente. Astfel ati realizat un ps (piciorus scurt).

Cum realizati fularul? Iata explicatia:
Realizati 25 ol (sau mai multe, in functie de latimea dorita; calculati numarul ol astfel: 3Xol+1)
Randul 1:
1 ps in al 7-lea ol, *5ol, 1 ps in al 3-lea ol liber, repetati de la * de 5 ori.

Randul al 2-le:
6 ol, 1 ps in mijlocul lantului primei casute de pe randu 1, *5 ol, 1 ps in mijlocul lantului celei de a doua casute a randului 1; repetati de la * de 5 ori.

Randul al 3-lea
Se executa la fel ca randul al 2-lea.

Se repeta aceeasi tehnica pana cand fularul are lugimea dorita.

Ultimul rand
5 ol, 1 ps in mijlocul lantului primei casute din randul precedent, *2 ol, 1 ps in lantul celei de a doua casute a randului precedent; se repeta de la * de 5 ori si se incheie.
Fularul poate fi accesorizat cu diferite flori.
539902_330576953712796_1157704203_n

2 gânduri despre “Cum sa-ti crosetezi un fular

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s