Jocuri pentru sugari

Ati observat oare ca la sugari, dupa aproximativ 4 – 6 saptamani se petrec mari schimbari de la o zi la alta? Eu ma minunez in fiecare clipa cum fetita mea (care are 7 saptamani) este mai atenta si mai atrasa de diferite zgomote, obiecte colorate, miscari, muzica.
Acum cateva zile cautam pe net metode pentru a-i trece constipatia. Una dintre ele spunea sa ii misc picioarele ca si cum ar pedala. Zis si facut, doar ca s-a plictisit foarte repede si nu a vrut sa mai stea, asa ca am improvizat. Mi-am amintit din copilarie niste mici poezioare ritmate pe care i le-am spus intr-un ritm alert si cadentat si le-am insotit cu miscarea „bicicleta” si masaj pe burtica.

Iata poezioarele:

Un marinar de la marina
Avea si el o balerina,
Balerina lui zicea:
Chiftelute as manca!
Ciocolo, bocolo,
Hop si-asa!

Mi s-a-mbolnavit pisica,
Am dus-o la dispensar.
Doctorul mi-a dat reteta
Ca s-o car cu bicicleta.
Bicicleta s-a stricat,
Iar pisica a stranutat.
Hap-ciu! Hap-ciu! Hap-ciu!

Lasă un răspuns

