Lenjerie pentru patutul bebelusului

Bucuria sosirii primului bebelus este enorma. In asteptarea lui, parintii ii pregatesc hainutele si camera. Si noi am procedat la fel. Am cautat prin toate magazinele de profil ceea ce am crezut ca este „mai frumos” si „mai potrivit” pentru noua membra a familiei. Fiecare achizitie era indelung admirata si asezata la loc de cinste. Pentru mine, ca mama, bucuria a fost si mai mare cand am reusit sa fac ceva cu mainile mele pentru Bebitza mea (o lenjerie de pat).

Am avut nevoie de: 2m panza colorata de bumbac, ata, panglica, elastic, scai si burete.

Iata ce mi-a iesit (varianta portocalie, caci am si una verde):

Si, in plus, cred eu ca am facut si o afacere buna. Totul m-a costat aproximativ 50 de lei.

Si varianta verde:

Lasă un răspuns

