Tort „3 ciocolate”

Imi plac foarte mult dulciurile cu ciocolata. Intr-o cofetarie am mancat un tort care mi-a placut foarte mult. Am gasit pe net o reteta asemanatoare pe care eu am adaptat-o.
Iata reteta:

Blatul:

6 oua
12 linguri de zahar
1 lingurita bicarbonat
2 linguri cacao
6 linguri faina
Se bat albusurile spuma, apoi se adauga treptat zaharul, galbenusurile, cacaoa, faina si bicarbonatul. Se da la cuptor la foc mediu.

Crema 1
200 g ciocolata alba (de preferat Primola)
400 ml frisca lichida
2 g gelatina

Crema 2
200 g ciocolata cu lapte (mie imi place Primola cu crema de lapte)
400 ml frisca lichida
2 g gelatina

Crema 3
200 g ciocolata amaruie
400 ml frisca lichida
2 g gelatina

Cremele se prepara in felul urmator:
Cele 200 g de ciocolata se topesc pe abur in 100 ml frisca lichida. Dupa ce se iau de pe foc se lasa la racit si se adauga gelatina (preparata dupa indicatiile de pe pachet). Intr-un vas se bate bine restul de 300 ml de frisca in care se adauga amestecul de ciocolata bine racit. Se aseaza pe tort Crema 1 si se da la rece pana ce se prepara Crema 2. La fel se procedeaza si cu Crema 3.

Pentru ornarea tortului puteti folosi glazura de cacao sau de ciocolata alba, sau chiar frisca.

Pofta buna!

2 gânduri despre “Tort „3 ciocolate”

Lasă un răspuns

